Skąd ta różnica w cenach.

ODPOWIEDZ
Nev

Skąd ta różnica w cenach.

Post autor: Nev » 10 lip 2015, 9:31

Witam,

Po wakacjach planuje zakup swojej pierwszej gitary elektrycznej. Na akustyku gram już od około 2 lat i uznałem, że czas na jakiego elektryka. Jako, iż postanowiłem zakupić sobie wiosło marki PRS, to w zgodzie z moim budżetem, chcę nabyć SE 245. I tu rodzi się moje pytanie. Jako, iż w tematach elektryków jestem dosyć zielony, a moja główna wiedza pochodzi z internetu, gdzie ludzie się non stop spierają na różnych forach, to mam pytanie. Skąd takie rozbieżności w cenach na różnych sklepach internetowych. Początkowo chciałem zakupić gitarę z guitar center - link - http://guitarcenter.pl/catalog/gitara/g ... se-245-tsb Lecza przemierzając internet, napotkałem się z dobrymi opiniami o sklepie thomann. Po odwiedzenie strony napotkało mnie zdziwienie, gdyż gitara o takiej samej nazwie kosztuje znacznie więcej - LINK - http://www.thomann.de/pl/prs_se_245_tob ... nburst.htm

Skąd ta różnica w cenach?

Pozdrawiam

gor

Re: Skąd ta różnica w cenach.

Post autor: gor » 10 lip 2015, 11:10

Różne koszty pracy, różna polityka sklepu itp itd. Może tuman ma większą marżę na PRSy, bo na zachodzie to silna marka, a dajmy na to Bugery sprzedaje tanio, bo to słaba marka i ma deal na milion sztuk. Albo np GC rznie głupa że taki tani i wcale nie ma tej gitary na składzie.

MickTheShaggy
Doradca
Doradca

Post autor: MickTheShaggy » 10 lip 2015, 12:03