Gitara elektryczna do 3000 zł

ODPOWIEDZ
agalyba

Gitara elektryczna do 3000 zł

Post autor: agalyba » 02 sty 2015, 16:48

Witam, poszukuję gitary elektrycznej do 3000 zł. Nie znam się na tym rodzaju gitary, zatem prosiłbym o propozycje oraz ewentualne wskazówki i uwagi, którymi powinienem się kierować przy jej zakupie.

Jeśli chodzi o gatunek muzyki to głównie rock (w tym głównie hard rock) oraz blues.

DżejmsBond

Re: Gitara elektryczna do 3000 zł

Post autor: DżejmsBond » 02 sty 2015, 19:46

Jak długo grasz? Nowa czy używana? Jakieś inspiracje muzyczne? Single/ Humbuckery?
Brzmienie z łapy ma być nie z efektu

Krishna

Post autor: Krishna » 02 sty 2015, 23:31

Spójrz sobie na używane Gibsony SG lub Les Paul. W tej cenie to chyba standardowy pewniak.

agalyba

Post autor: agalyba » 03 sty 2015, 17:28

DżejmsBond pisze:Jak długo grasz? Nowa czy używana? Jakieś inspiracje muzyczne? Single/ Humbuckery?
Gram 4 lata na klasycznej, prawdę mówiąc jeszcze nigdy nie miałem elektryka w ręku. Gitara może być zarówno nowa, jak i używana (nie ukrywam, że wolałbym kupić używany sprzęt, za to lepszej jakości). Jeśli chodzi o inspiracje muzyczne to oczywiście rock i jego podgatunki (głównie hard rock) oraz blues.

Niestety nie wiem co to są te Humbuckery itd., jakieś przetworniki? Nie znam się... :wut:

5150

Post autor: 5150 » 04 sty 2015, 0:07

burny , orville, greco. Tego szukaj do 3000 zł. Tylko ograj , bo różnie bywa z gitarami kilkuasto lub kilkudziesięcioletnimi.

DżejmsBond

Post autor: DżejmsBond » 04 sty 2015, 19:53

agalyba pisze:Niestety nie wiem co to są te Humbuckery itd., jakieś przetworniki? Nie znam się... :wut:
Tak... to są przetworniki. Co więcej to są przetworniki podwójne, które mają wyższy sygnał wyjściowy i łatwiej się przesterowują. Mniej szumią na przesterach niż signle, czyli przystawki pojedyncze o mniejszym sygnale wyjściowym.