Gitara do domowego grania klasycznych kawałków

malwir

Gitara do domowego grania klasycznych kawałków

Post autor: malwir » 08 lut 2014, 1:18

Budżet: studencki :( Im taniej tym lepiej.
Jak długo gram: parę lat na klasycznej, miałam też przez dłuższy czas chińskiego elektryka
Co chcę grać: Nickelback, Green Day, RHCP, raczej standardowe kawałki, lekki rock, bez szaleństw :)
Czy gitara ma być nowa: nie
Chcę kupować przez Internet: nie
Posiadany wzmacniacz: Roland Cube 20x
Dodatkowe preferencje: brak

Hej! Witam wszystkich :)
Zdecydowałam się założyć konto i poprosić o radę kogoś bardziej doświadczonego w gitarowych klimatach. Kilka lat temu kupiłam sobie pierwszą gitarę (klasyka) - jestem też samoukiem, ale do domowego grania wśród znajomych jak najbardziej mi wystarczała. Potem kupiłam elektryka (sounder - chińszczyzna) tak właściwie na próbę, ale został ze mną na dłuższy czas. Teraz dopiero czuję, że przydałoby mi się coś lepszego. Chiński elektryk brzęczał, nie dało się na nim właściwie dobrze pograć.
Interesuje mnie szczerze mówiąc - cokolwiek! :D Cokolwiek co nie brzęczy, będzie nadawało się do klimatów rockowych i na czym będę mogła jeszcze czegoś się nauczyć. Najlepiej używana - ze względu na cenę.
Mój studencki budżet nie pozwala na szaleństwa i powiedziałabym wręcz, że nawet 500zł to duża kwota, ale obawiam się, że nie znajdę nic dobrego w tej granicy. Jeśli naprawdę znalazłoby się dla mnie coś lepszego, to wtedy jestem w stanie zastanowić się nad wydaniem większej sumy. Niestety w sprawie elektryków jestem zielona. Więc proszę was o rady, co by się nadało (i co by pasowało do mojego piecyka).
Pozdrawiam,
M.

Lusjusz

Re: Gitara do domowego grania klasycznych kawałków

Post autor: Lusjusz » 08 lut 2014, 10:29

Hmmm najtańszym i najlepszym wyborem zarazem będzie używany Cort Katana :cheers: Choć niewykluczone ze będziesz musiał jeszcze dołożyć jakąś stówke do tego wydatku.

szpenio11
Zasłużony

Post autor: szpenio11 » 08 lut 2014, 11:09