Na co zwrócić uwagę przy zakupie?

Zar86

Na co zwrócić uwagę przy zakupie?

Post autor: Zar86 » 19 sie 2013, 19:52

Witam. Po długim przesiewaniu opini o gitarach Epiphone zdecydowałem się kupić jeden z ostatnich egzemplarzy gitary Epiphone Goth G400 po okazyjnej cenie 700zł zamiast 1000zł. Gitara oczywiście nowa.W środę jadę do sklepu po odbiór gitary. Nie dokonałem jeszcze wpłaty. Gdyby coś mi się nie spodobało, po prostu jej nie kupię. Jestem początkującym gitarzystą, gram już prawie rok intensywnie ćwicząc. Ponoć Epiphone nie jest już chwalona za jakość, która spadła na "samo dno" (sam widziałem jakość wykonania SG Speciala w sklepie, np. dziury zamiast koszyczków na przetworniki). Na co mam zwrócić uwagę przy zakupie i ogrywaniu? Ponoć można trafić bubla, a nie chciałbym też mieć parę lat w domu zardzewiałej gitary, bo musi mi starczyć jeszcze te 2 lata. Jestem trochę zielony, poza tym to ma być moje pierwsze wiosło.W przyszłości chciałbym wymienić przetworniki na Gibsony (490R i 498T).

Czy na pewno warto zainwestować te 700 zł, a rok póżniej 650 zł?
Czy to prawda, że można dorwać gitarę z czeskiej linii produkcyjnej?

igorro

Re: Na co zwrócić uwagę przy zakupie?

Post autor: igorro » 19 sie 2013, 21:15

a w sumie jaka to różnica , czy badziewie kosztuje 700zł czy 1000zł .. Co to zmienia w kontekście badziew/niebadziew ?

Awatar użytkownika
woj74
Zasłużony

Post autor: woj74 » 19 sie 2013, 21:54

Chłopie, napalasz się na budżetową gitarę za marne grosze licząc, ze trafisz na ten wyjątkowy egzemplarz. To tak, jakbyś liczył, że za 10 dolarów będziesz spał w luksusowym apartamencie a murzynki całą noc będą wachlować cię palmami i donosić francuskiego szampana.
[img]http://img708.imageshack.us/img708/4026/noslash.jpg[/img]

EooN
Kontakt:

Post autor: EooN » 19 sie 2013, 22:25

Wachlować palmami? To chyba jakieś super-murzynki, albo rodzina Hulka... :)
http://www.youtube.com/user/Eoon
Zapraszam na mój kanał YouTube!

pietrek2004
Doradca
Doradca