Znalazłem to: http://www.precisionaudio.com.au
GAT60 Tube Guitar Amplifier and Cabinet Combo
(Code: Tube-Guitar-Amplifier-and-Cabine)
GAT60 60W RMS Tube Amplifier
Single High Impedance Input
Channel 1- Clean Channel
- Gain Control
- Bass; Middle and Treble Controls
- Volume Control
- Channel 1 Master Control
Channel 1/2 Switch (foot switchable)
Channel 2- Distortion Channel
- Boost Switch (footswitchable)
- Bass; Middle and Treble Control
- Volume and Gain Control
- Channel 2 Master Control
Internal DSP Effects (footswitchable)
- 4 Flanger Presets
- 8 Delay Presets
- Rotary Switch Selectable
- DSP Level Control
Standby Switch and power Switch
VU Meter for Output Power Level
HEAPS of INs and OUTs on Rear Panel
Selectable Impedance to match Speakers
Matching Foot Switch Included
Amplifier Mode Switchable
- Class AB for full stage volume
- Class A for full tone at lower volume
External Effects Loop and impedances
Input- 1M Ohm; 100mV-1V
Effects Send- 4.7k Ohms; 0dB Adjustable
Effects Return- 4.7k Ohm; 0dB Nominal
Line Output - 4.7k Ohm;odB Nominal
Traditional Passive Tone Controls Pre-Amp
-4x 12Ax7B Tubes with DC Heaters
-2xEL34 fixed Bias Tubes on Output
Output Power
-60W RMS into 4, 8 or 16 Ohms
RMX60104/RMX60124 Cabinet 4x12” Speakers
- 800W/1000W Max. Power
- 8Ohm Input Resistance
-95dB/96dB Sensitivity (1W@1M)
-2x 1/4" Unbalaned Jack Inputs
High Efficiency System for higher SPL and lower THD
Extremely Rugged; low-resonance wooden enclosure
Long-Throw Woofers with High Power Magnets
Classic Slant Front Cabinet Design- think "ROCK STACK!!!"

Po przemyśleniu zaryzykowałem i sprzęt stoi już od kilku tygodni w domu....nawet zaliczył już jeden koncert.
A więc, brzmienie na clean bardzo przyjemne, okrągłe spora możliwość regulacji...na kanale przesterowanym już gorzej( typowy crunch), ale już opcja boost dodaje "mięsa". Dopalając jakimkolwiek "drivem" można być zadowolonym. Wbudowany DSP w większości oferuje efekty przestrzenne typu Hall, Room, Reverb, ale jest też Slapback echo, Delay (trochę za szybki moim zdaniem),Chorus, Rotary i Flanger... 60Watt wystarcza w zupełności aby (w razie nieporadności akustyka) słyszeć się doskonale na scenie....w domu można użyć redukcji do 20W....obecnie trochę słychać na niej lekkie buczenie w głosnikach...sprawa do "rozkminienia". Generalnie jestem zadowolony - konstrukcja jak widać oparta na klasycznym układzie 4lamp na preampie i 2 na końcówce. Nie wiem kto i gdzie to zrobił(wzorował się chyba na Ashdown FA

Head ma dodatkową ciekawą funkcję:
2 Mastery - czyli 2 ustawienia poziomu mocy na końcówce mocy - przełączaną Footswitchem.
Jest to coś więcej niż tylko Booster, możemy ustawić różne poziomy dźwięku w ramach jednego kanału, np by podbić solówkę...podczas koncertu. Póki co testuje i będę się dzielił odczuciami... Pierwsze co zauważyłem, to -nie wiem jak to określić, nie słyszę - bardziej jakby "czuję" że dżwięk wydobyty spod palców w tej samej mikrosekundzie jest już "w głośniku" (wiecie o co mi chodzi?) W multi i trans. było jakby opóźnienie - wprawdzie nie do wysłyszenia, ale taraz na lampie "czuć" różnicę... To tyle na razie. Jakby ktoś miał więcej informacji na temat tego sprzętu to byłbym wdzięczny za jakiekolwiek info..
Kilka fotek na koniec:





Pomny uwag Admina postanowiłem skompletować recenzję o próbki dźwięku... Gram byle co... więc luz

https://www.youtube.com/watch?v=sWT8lNUOVQU