Strona 7 z 13

: 21 gru 2007, 19:57
autor: WilK
kisielek666718 pisze:to nie kwestia pamięci bo mam 2,5GB na DC, ale po prostu nie potrafię do końca tak jakbym chciał użyć DFH2 w Cubase.
"Innocence is no excuse" :D

: 03 sty 2008, 12:44
autor: Enter the Phoenix
Dobrze, że PC braci ma 5ghz athlona 64 i 3gb ramu 800, bo na moim sprzęcie Addictive Drums się wywala z powodu obciążenia proca, hehe ;P

Dzisiaj, po dłuższym testowaniu muszę stwierdzić, że ez drummer ze swoim dfh nie może się równać z Addictive Drums ;)

: 03 sty 2008, 13:31
autor: WilK
Zależy co kto lubi. Tak jak AD nie może się równać z Battery, czy Superiorem.

: 03 sty 2008, 13:43
autor: Enter the Phoenix
Używałeś Superior Drummera :?: Jakie są różnice między nim a AD :?:

: 04 sty 2008, 5:38
autor: WilK
Używałeś :)

I nie ma co porównywać. DFH S to dosłownie i w przenośni gigasampler. Z technicznych kwestii - 34 GB na dysku, do pamięci max załadowało mi się 937 MB próbek. Można stroić poszczególne elementy, robić pre-mixy, cuda wianki... Nie będę tu pisał elaboratu.

Z Battery jest podobnie, tylko mniej miejsca zajmuje.

A ja i tak wolę EZD ponieważ mam :) szybko się różne groovy wrzuca, pasuje do gatunku muzycznego który staram się uprawiać i ogólnie dobrze mi się w nim pracuje. A przecież i tak na samym końcu będzie żywy bębniarz :twisted:

: 06 sty 2008, 17:28
autor: Enter the Phoenix
A ja i tak wolę EZD ponieważ mam Smile szybko się różne groovy wrzuca, pasuje do gatunku muzycznego który staram się uprawiać i ogólnie dobrze mi się w nim pracuje. A przecież i tak na samym końcu będzie żywy bębniarz
No pewnie :) . Ja b. lubię Addictive Drums, bo ma spore możliwości konfiguracji i ma preset "Metal Lick", który po lekkiej przeróbce przeze mnie uważam za genialne brzmienie do tego co chce grać, czyli coś jak krzyżówka KoRna/In Flames i paru innych ;)

: 28 lip 2008, 1:42
autor: Defibrylator
Mam pewien problem, a widzę, że jest tu przynajmniej jedna osoba znająca się na Fruity Loops Studio, więc nie zaszkodzi zapytać. Gdy wyeksportuję ścieżkę bębnów z Guitar Pro do midi i zaimportuję ją do FL, wszystkie bębny się mieszają - w miejscu stopy mam low tom itp itd. Ręczna zamiana tego to okrutna robota. Co powinienem zrobić, żeby FL dobrze odczytywał bębny z Guitar Pro?

Za pomoc z góry ogromnie dziękuję! Już jestem mocno wnerwiony tym FL! :)

: 28 lip 2008, 9:42
autor: Obcy
Nie rozumiem tylko dlaczego bębnów od razu nie zrobisz w FL? Przeciez to dużo prostsze niż wklepywanie ich w GP?

: 28 lip 2008, 10:57
autor: Defibrylator
Obcy pisze:Nie rozumiem tylko dlaczego bębnów od razu nie zrobisz w FL? Przeciez to dużo prostsze niż wklepywanie ich w GP?
Dla mnie dużo prostsze jest widzieć pięciolinię, po prostu wygodniej mi się pisze - każdy lubi inaczej. Potrafi ktoś pomóc?

: 28 lip 2008, 18:27
autor: WilK
Defibrylator pisze:Mam pewien problem, a widzę, że jest tu przynajmniej jedna osoba znająca się na Fruity Loops Studio, więc nie zaszkodzi zapytać. Gdy wyeksportuję ścieżkę bębnów z Guitar Pro do midi i zaimportuję ją do FL, wszystkie bębny się mieszają - w miejscu stopy mam low tom itp itd. Ręczna zamiana tego to okrutna robota. Co powinienem zrobić, żeby FL dobrze odczytywał bębny z Guitar Pro?

Za pomoc z góry ogromnie dziękuję! Już jestem mocno wnerwiony tym FL! :)
Drum Map poszukaj.

: 28 lip 2008, 19:29
autor: Defibrylator
nie wiem jak to się stało, ale samo się naprawiło :)

: 18 sie 2008, 23:41
autor: IronmanPL
Czy EZ drummer działa na "wiście"? Bo teoretycznie Reaper powinien go widziec jako wtyczka vst, a nie widzi. Może coś w opcjach trzeba poprzestawiac?

: 19 sie 2008, 6:05
autor: WilK
Powinien działać. Może trzeba poszukać katalogu z wtyczką.

: 19 sie 2008, 13:08
autor: Fenris_Yeager
Chyba najlepszym rozwiązaniem jest instalacja wszelkiego rodzaju wtyczek do wspólnego folderu. Jego domyślna nazwa to w większości przypadków "VstPlugins". Wystarczy skonfigurować np. Reaper'a tak, aby przeszukiwał ten folder w poszukiwaniu wtyczek i zasadniczo powinno być po problemie. Powinno to zadziałać w przypadku EZDrummer'a.

: 19 sie 2008, 13:59
autor: IronmanPL
Dzięki Fenris_Yeager, zrobiłem tak jak mi poradziłeś i działa!