korzyści czy odczucia

Luźne rozmowy na różne tematy.
ODPOWIEDZ
ollam
Posty: 2
Rejestracja: 03 cze 2019, 13:16

korzyści czy odczucia

Post autor: ollam » 23 sie 2019, 10:32

Co jest ważniejsze dla odbiorcy: korzyści, jakie może mieć z danego produktu, a może jego odczucia i emocje, jakie pojawiają się po uzyskaniu pożądanego efektu?!?
Chodzi o to, że mamy w firmie systemy wystawiennicze do zaprojektowania i wykonawca http://eventlogistica.com/oferta/systemy-wystawiennicze czeka na bardizej szczegółowe wytyczne. No i właśnie niektórzy chcą, żeby mówić o zaletach produktu. Ale moim zdaniem w marketingu lepiej położyć akcent na emocje i budowanie marki. Coś jak reklama PlayStation z restauracją, gdzie konsola nie pojawia się nawet na moment...
Z chęcią poznam Wasze opinie w tym temacie :fool: :mrgreen: :!:
Ostatnio zmieniony 26 sie 2019, 11:05 przez ollam, łącznie zmieniany 1 raz.

Derayes
Posty: 551
Rejestracja: 15 maja 2017, 11:31
Lokalizacja: Szwecja

Re: korzyści czy odczucia

Post autor: Derayes » 23 sie 2019, 12:53

Jeśli chodzi o mnie to reklamy na mnie nie działają, oceniam je jedynie w kategoriach estetycznych, i muszę przyznac że polskie reklamy są zwykle pełne fantazji i humoru.

Bardzo śmieszy mnie fakt reklamowania w tv wielu farmaceutyków OTC czyli bez recepty jak chocby tabletki na potencję dla panów, jakieś travisto itp. No ale to jest polski rynek gdzie wielu rodaków kocha łykac różne tabletki, zwłaszcza dostępne bez recepty, w nadziei na łatwe zwycięstwo.
Nażresz się tłustego, pyk travisto i..... trawisz to.
Nie masz kondycji, palisz jak smok, chlejesz i w kółko stresujesz więc nie masz potencji a tu......... pyk tabletka, i już stoi. Itd.

A na całkiem poważnie to sądzę że odwoływanie się do emocji jest chyba skuteczniejsze niż ukazywanie zalet produktu.

ODPOWIEDZ