Music Center? Ściema?

Luźne rozmowy na różne tematy.
ODPOWIEDZ
Pudzian
Posty: 652
Rejestracja: 20 mar 2006, 18:48
Lokalizacja: Kurwiepiardy dln.
Kontakt:

Music Center? Ściema?

Post autor: Pudzian » 19 wrz 2007, 21:10

Ciekaw jestem opinii o tym sklepie. Doszły mnie słuchy, że bywa baaardzo różnie. :? Mój kolega, ma POWAŻNE PROBLEMY ze zwrotem kasy wbrew temu co zapewnia Music Center na stronie w wypadku rezygnacji. Z tego co mówi zetknął się z pełną CHAMSKĄ ZLEWKĄ z ich strony. Płać i spierdzielaj leszczu. Miał ktoś też problemy?

Awatar użytkownika
Pacior
Posty: 1937
Rejestracja: 23 mar 2006, 17:02
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Pacior » 19 wrz 2007, 22:17

No ja się z nimi zetknąłem i też miałem pewne problemy. Szukałem MXR KFK1, znalazłem u nich, na stronie pięknie że dostępny, że wysyłka w ciągu 24 h i w ogóle bajka. No to sru zamówiłem, kasę wpłaciłem mbankiem. Dwa dni później do mnie koleś dzwoni, że niestety nie mają tego MXR-a i że w ogóle nie ma go nigdzie w Polsce, bo dystrybutor zawalił. Powiedział, że w takim razie zwrócą kasę. Ja powiedziałem OK, to proszę przelać pieniądze na to konto z którego wpłacałem. Następnie wyszukałem kolejny sklep internetowy (nie będę robić reklamy w tym wątku), znalazłem MXR, napisałem do nich maila, czy jest dostępny, bo słyszałem ,że dystrybutor nie dostarcza, po 2(!!) minutach dostałem odpowiedź, że oczywiście jest i że oni nie mają żadnych problemów z dystrybutorem. Więc od razu zamówiłem w drugim sklepie i przelałem znowu kasę z konta praktycznie się spłukując do zera, no ale skoro musiccenter mi przeleje spowrotem, to nic straconego, poczekam trochę z wydatkami. Po 5 dniach gdy dalej nie było kasy zacząłem się trochę wkurwiać, pisałem do nich maile i nic. Po tygodniu doszedł przekaz pocztowy z kasą, i to jest koniec tej pięknej historii. Kasę zwrócili, choć nie tak, jak chciałem, zostawili mnie bez grosza na tydzień, a miałem rachunki do płacenia i musiałem się zapożyczać, i nawet nie raczyli mnie poinformować, że to idzie przekazem. Także w sumie tragicznie nie było, ale z wszystkich sklepów netowych, w których kupowałem, oni byli najgorsi.
Nie mówiąc już o tym, że nie wystawia się (wulg.) towaru jako dostępnego, jeżeli go nie ma w magazynach. Po tej sytuacji oni dalej nie zmienili nic, na stronie był ten MXR dalej jako "wysyłka 24h" [/img]
[img]http://img695.imageshack.us/img695/5792/muzr09.png[/img]
[img]http://img691.imageshack.us/img691/5450/nur09.png[/img]
[color=purple]http://www.myspace.com/brokenbettyband[/color]

Awatar użytkownika
Hardi
Posty: 2373
Rejestracja: 09 mar 2006, 13:50
Lokalizacja: północno-zachodnie wybrzeże Norwegii
Kontakt:

Post autor: Hardi » 19 wrz 2007, 22:45

Osobiście nie miałem z nimi przejść, ale kolega tak, dostał towar 2 miesiące po wpłacie, dzwonił i pisał po kilka razy na dzień, groził sądami itd. i za każdym razem słyszał to samo: to nie nasza wina tylko dystrybutora, prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości, wynagrodzimy to panu itd. Oczywiście, żadnego wynagrodzenia nie było.
A2J

Enter the Phoenix
Posty: 2971
Rejestracja: 19 cze 2006, 0:57

Post autor: Enter the Phoenix » 20 wrz 2007, 0:27

W musiccenter wkurza mnie to, że robią takie "super promocje" na różnoraki sprzęt, gdy w praktyce okazuje się, że ich cena promocyjna jest droższa niż normalna w innych sklepach. W sumie to mają tak chyba na większość stuffu.

A, Umulamahri (albo jego kumpel, nie pamiętam) też miał przygodę z MC kiedyś :)

Awatar użytkownika
Cizba
Posty: 278
Rejestracja: 14 paź 2006, 22:18

Post autor: Cizba » 20 wrz 2007, 8:18

Jesli moge cos polecic to ten sklepik:

http://www.malko.pl/

Naprawde dobry kontakt dzwonili na komorke i milo sie gadalo no i nigdzie nie znalazlem taniej ... szczegolnie ze przesylka u mnie byla za free...

Awatar użytkownika
peter1pl
Posty: 913
Rejestracja: 01 kwie 2006, 15:24
Lokalizacja: Białystok

Post autor: peter1pl » 20 wrz 2007, 10:32

Ja nie miałem z nimi problemów. Fakt, że kiedyś czekałem na futerał Gator 3 tygodnie (i tak nie dojechał bo twierdzili że "amerykanie ich zwodzą"), ale zwrócili kasę szybko, dzwonili na komórkę i ogólnie wszystko OK.
Kilka miesięcy pózniej kupiłem ten futerał - u nich, bo już mieli. :wink:
Fakt, że mogliby pisać że "towar dostępny na zamówienie" albo "brak towaru w magazynie" kiedy go faktycznie nie ma. Usprawniłoby to kupowanie i zabezpieczyło przed niespodziankami. Z nimi jest tak, że zanim się coś zamówi, najlepiej zadzwonić i zapytać czy aktualnie mają. :)

ODPOWIEDZ