Strona 1 z 35

Sklepy muzyczne - wasze opinie

: 27 mar 2008, 15:44
autor: Hołek
Piszcie jakie znacie najlepsze internetowe sklepy muzyczne, gdzie mozna coś ciekawego dostac:P bo Big beat to chyba wszyscy znają

: 27 mar 2008, 15:56
autor: WilK
Google się kłania...

Muzyczny

Guitar Center

Fabryka dźwięku

itp.

A temat leci do Offtopu.

: 27 mar 2008, 16:10
autor: radolus
ja moge guitarcenter polecić, jak narazie mnie nie zawiedli, jedynie co już to kurier przez którego paczka 3 razy przejeżdżała przez moją miejscowość zanim do mnie trafiła....... a pamiętam że ja do GC zapłaciłem za pocztę polską a mi gratis kurierem wysłali :D :lol:

: 27 mar 2008, 17:57
autor: Hardi

: 27 mar 2008, 20:23
autor: Bartheck
W poniedziałek zamówiłem w GuitarCenter Korg'a DT-10, kilka paczek strun, trochę kostek - takie tam różne pierdoły i już na początek drobny zgrzyt: Korg'ów chwilowo nie ma, będą dopiero na początku przyszłego tygodnia, a Tortexów 0.88 i 1mm nie będzie czas dłuższy, więc można wymienić na inne. Niby to drobne rzeczy, ale w razie wyczerpania zapasów na magazynie wartałoby o tym poinformować, bo ktoś może czegoś potrzebować na JUŻ ;)

: 27 mar 2008, 20:44
autor: Avarcal
http://www.bratpol.pl - Może wszystkiego tam nie idzie dostać, jednakże Marrisy mają :) i jestem bardzo zadowolony z zakupu, po pierwsze, bardzo miła obsługa przez gg, przyjemnie się rozmawia, doradzą, nakierują... i cene obniżą ;) (do mnie jak przyszło wszystko z cenami sklepowymi, okazało się że zapłaciłem prawie 150 zł mniej niż ceny pokazywały), przesyłka przez święta, bezproblemowa, zamówiłem w czwarte, we wtorek wysłali, w środę miałem ją już w dłoni :) Jedno zastrzeżenie, zapakowane wszystko było bez zastrzeżeń, powyżej 500 zł przesyłka kurierem za pobraniem w kosztach zamówienia (darmowo:D) ale ... kurierzy widzieli lepiej zapakowane gitary, no i karton dostałem od Fendera, a nie Marriski, jednak pomimo tego nic się nie stało w transporcie, więc dostają ode mnie plusika :) Za miłą współpracę

: 27 mar 2008, 23:54
autor: mystic
muzyczny.pl czyli ostrowski to świetny sklep, jestem stałym klientem już właściwie. mają w sklepie internetowym podaną ilość w magazynie więc nie ma mowy że akurat czegoś zabrakło. Wpadam tam jutro sprawdzić czy dalej są fajni - w rl... :D

nie polecam bigbeata osobom ktorym zależy na czasie, ponieważ strasznie grzebią się.

: 28 mar 2008, 9:17
autor: NiecnyKsiaze
Mnie bardzo odpowiada obsługa warszawskiego Rock'n'rolla przy Emilii Plater. Przyjemni, pomocni ludzie.

Co do wyboru instrumentów na miejscu, to jak na taki niewielki sklep jest nieźle. Podobnie z akcesoriami. Ciekawostką jest to, że w sklepie bywa sprzęt podawany na stronach jako dostępny tylko na zamówienie lub niedostępny. Słabość chyba podobna jak gdzie indziej: Sprzęt marzeń będzie, ale "w poniedziałek" ;-)

: 28 mar 2008, 12:06
autor: KOKA
NiecnyKsiaze pisze:Słabość chyba podobna jak gdzie indziej: Sprzęt marzeń będzie, ale "w poniedziałek" ;-)
nic mnie bardziej nie wk.... i teksty: "można wszystko zamówić" o czym zawsze sobie też uzmysławiam i żałuję że polazłem do tego czy innego sklepu :) 3 szybkie kliki i towar jedzie.

Do panów sprzedawców: jak chcecie handlować, to towar ma być na półce. Jak idziecie po bułki to jak wam ktoś powie , że "można zamówić" to się uśmiejecie :) To samo dotyczy gitar, strun, akcesoriów i opieki medycznej.

Żałosne i dobre sklepy, także internetowe

: 08 gru 2008, 13:20
autor: NiecnyKsiaze
PORAŻKI

Zacznijmy od Riffa. Temu poświęcono cały temat.

Dzisiaj Sklep Muzyczny z Poznania (Music Store). Pracował tam kiedyś p. Sebastian Wojgienica. Rzeczowy, odpowiadał na GG, telefon, zawsze było miło, szło coś telefonicznie zamówić, dowiedzieć się. Dzisiaj:
a. Brak odpowiedzi na GG
b. Po połączeniu (dość ciężko się dodzwonić) na dział gitarowy:
"Roland AC-60?" <pytanie w tło> "Mamy coś takiego?" <do słuchawki> "Niestety, aktualnie nie mamy".
A na stronie sklepu jak byk widnieje, że wzmachol jest.

FAIL.
-----------------
SYMPATYCZNE

Na przykład "M. Ostrowski" muzyczny.pl
Konkret, pan Andrzej Pindelski łatwo osiągalny, kupiłem od nich parę rzeczy. Rejestrowany stan magazynowy, nie zauważyłem większych wpadek. Co martwi - jakby maleje wybór w tym sklepie... a może zawsze byli ograniczeni co do dostawców. Hm.

: 08 gru 2008, 13:42
autor: Earl
IN PLUS

guitarcenter.pl - pare (wulg.) zamowilem (tuner, kable, kostki itp), szybko odpisuja na maile, zamowienie realizowane b. sprawnie. Jedyne do czego moge sie przyczepic to to, ze nie bylo na stanie tunera, ktorego chcialem kupic a mimo to widnialo na stronie ze jest dostepny. Dzisiaj wszedlem na ich strone i widze, ze rozszerzyli info o dostepnosci towaru - mam nadzieje, ze aktualizuja to czesto. Daje 4/5.


We Wroclawiu mialem do czynienia z Ragtimem - tyle co moge powiedziec, ze zawsze maja struny ktore chce kupic ;) bo w zasadzie moje zakupy w muzycznych ograniczaja sie do zakupu strun, kostek i innych akcesoriow.

: 08 gru 2008, 13:43
autor: zombie youth revolt
jestem szczesliwym czlowiekiem i jedyne co zazwyczaj kupuje w sklepach muzycznych to kostki .

czasami niestety nie mam wyjscia, wiec :

porazki :

www.rnr.pl


chcialem tam kupic paczke epi valve junior 1x12 - zamowilem elegancko, dnia nastepnego zadzwonil koles i powiedzial, ze paczka bedzie w ciagu 2 tygodniu - elegancko

ale potem okazalo sie, ze paczki nie ma i tak za kazdym odwlekal i mowil, ze bedzie za pare dni, az w koncu w ogole przestal sie oddzywac - zenada.

stracilem tylko niepotrzebnie ponad miesiac czasu przez tych kretaczy.



sympatyczne :


www.thomann.de

genialny sklep - wszystko na najwyzszym poziomie, pelna przejrzystosc i jasnosc ( zawsze wiadomo czy produt jest, a jak nie ma to kiedy bedzie - wszystko na stronie - w polskich sklepach zawsze trzeba pisac i sie dopytywac i jeszcze czesto sprzedawca nie ma pojecia zielonego i zwyczajnie sciemnia) , swietny kontakt, ekspresowa wysylka, ogromny wybor produktow, ceny ok, wszystko szybko, konkretnie, sprawnie i bezpiecznie - szkoda w Polsce nie ma takich sklepow.

: 08 gru 2008, 13:48
autor: NiecnyKsiaze
Zombie, szybkie pytania nim zamowię coś w Thomannie:
1. Ile kosztuje wysyłka?
2. Sposób płatności?
3. Czas realizacji?
4. Czy to co oferują zgadza się z dostępnością?

: 08 gru 2008, 14:40
autor: mroku
Pozytyw:

www.musik-produktiv.pl

Masa rzeczy, przesylka tanio bo 20 euro przy czym zamawiajac kilka artykulow placi sie tylko raz. Dostawa migiem, w cene przesylki wliczony kurier. Swietny kontakt, obsluga po polsku przez e-mail. No i super ceny.

Negatyw:

Riff, przynajmniej ten lubelski. Zenada, sprzet na poziomie zalosnym, same gnioty, do tego sami nie wiedza co maja.

: 08 gru 2008, 14:42
autor: zombie youth revolt
1. wysylka kosztuje zawsze 20 euro - nie wazne co bys zamowil ( no chyba zeby to bylo cos naprawde mega ciezkiego i wielkiego np. pianino ) - ale gitary, wzmaki, paczki - 20 euro


2. mozesz zaplacic bezposrednio karta na ich stronie ( ja tak robie ), mozesz tez zrobic przelew ze swojego konta na ich ( trwa to dluzej, ale niektorzy tak wola ), gdybysmy mieszkali na zachodzie to mozna takze zaplacic za przesylke przy odbiorze, ale to akurat nie w Polsce


3 i 4.

to czy towar jest dostepny czy nie jest napisane na stronie

do kazdego towaru jest przypisana jedna z kilku kategori kategorii

a - dostepne od reki
b - dostepne w ciagu 2-5 dni
c - dostepne w ciagu 1-2 tygodnii
d - towar dostepny od (data)
e - towar obecnie niedostepny

i cos tam jeszcze, juz nie pamietam

wszystko jest na stronie, nie musisz sie dopytywac o nic i jest zawsze jest to zgodne zestanem faktycznym ( teoretycznie moze zajsc pomylka jezeli ktos by wykupil ostatni egzempraz danego produktu 2 sekundy przed toba, ale to jest raczej mocno fantazyjny scenariusz )

czas wysylki zalezy od dostepnosci towaru, formy platnosci, godziny zamowienia - ale zawsze jest to najszybszy mozliwy czas

jezeli np. zamowilbym cos rano i zaplacil karta i produkt bylby dostepny od reki to bylby wyslany jeszcze tego samego lub najpozniej dnia nastepnego.

wysylaja naprawde tak szybko jak sie da - wszelkie info jest na stronie, wiec nie ma tutaj zadnych niedomowien i nigdy nie sciemniaja .

dodatkowo podczas realizacji zamowowienia jestes na biezaco informowany o tym, mozesz to sobie ogladac na stronie internetowej - podaja nawet numer paczki zebys mogl sledzic ja przez internet ( tylko na terenie niemiec - jak wjedzie do Polski juz niestety sledzic sie nie da )

i co najlepsze - masz mail i telefon do osoby odpowiedzialnej za twoje zamowienie - nie ma tam anonimowosci , ze jak ktos cos zwali to nie wiadomo kto jest winny - znasz twarz, imie i nazuwsko czlowieka, ktory realizowal twoje zamowienie i mozesz sie z nim skontaktowac :)


sklep jest niemiecki, ale oczywiscie mozesz tez po angielsku bez problemu sie dogadac.