Big Cyc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
wendigo
Posty: 61
Rejestracja: 26 lis 2006, 13:48

Big Cyc

Post autor: wendigo » 27 lis 2006, 18:05

co sądzicie o tej kapeli ?

Zmieniłem nazwę na pisownię oryginalną. A autora proszę o swoje opinie na temat kapel o których tematy zakłada
Paweł

Awatar użytkownika
Dajvon
Posty: 1325
Rejestracja: 23 paź 2006, 16:41
Kontakt:

Post autor: Dajvon » 27 lis 2006, 18:23

Że jest niesamowicie szczera :twisted: ogólnie recz biorąc bardzo przyjemna muzyka i BARDZO fane teksty :twisted: ale dali koncert w Pszowie 3 lata temu. Jak łysi wtopili sie w młyn i zagrali "Dres" i "Załuż czapke skinie" to zrobiło sie takie pogo że ledwo z tamtąd wyszedłm (potem i tak musiałem uciekać) :twisted:
[url]http://dawid-szlezak.muzzo.pl/[/url]

Awatar użytkownika
Earl
Posty: 1248
Rejestracja: 21 cze 2006, 18:08
Lokalizacja: Kokomo Beach

Post autor: Earl » 27 sie 2007, 12:08

Odgrzebie sobie ten temat, a co mi tam :lol: zespol z mojego miasta :) . Imho to co teraz robia to jest wielkie nieporozumienie, chyba na starosc forme stracili bo nowe kawalki w porownaniu do hitow z poczatku lat 90 to kaszana. Polecam nabyc kasety (a co!) takie jak "nie wierzcie elektrykom" czy "z partyjnym pozdrowieniem" i puscic je sobie na jakims starym kaseciaku co pamieta czasy komuny - az wspomnienia wroca. Ale ogolnie szacun dla nich, do starych nagran czesto wracam, dalej sa na czasie.

Awatar użytkownika
lowca_makaronow
Posty: 626
Rejestracja: 30 lis 2006, 8:13

Post autor: lowca_makaronow » 27 sie 2007, 13:35

Big cyc! Pierwsza muzyka z jaką miałem do czynienia, nie pamiętam ile miałem lat. Słuchałem na starym powojennym magnetofonie. Do dzisiaj mam wielki sentyment do kawałków takich jak "Kręcimy pornola", "Pasażer", "Szaza moja miłość", "Na zadupiu". Mam prośbę, wie ktoś może jaki nosi tytuł album, gdzie znajdowały się utwory, które wymieniłem wyżej? Pamiętam, że miałem oryginalną kasetę barwy białej.
>>>
BTW Faktycznie to co robią teraz to syf.
Screw You Guys. I'm going home!

Awatar użytkownika
Gep
Zasłużony
Posty: 1865
Rejestracja: 06 sty 2007, 15:18
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Gep » 27 sie 2007, 13:40

pierwszy koncert na ktorym bylem bez rodzicow:D:D

Awatar użytkownika
Earl
Posty: 1248
Rejestracja: 21 cze 2006, 18:08
Lokalizacja: Kokomo Beach

Post autor: Earl » 27 sie 2007, 15:41

"Kręcimy pornola", "Pasażer", "Szaza moja miłość", "Na zadupiu". Mam prośbę, wie ktoś może jaki nosi tytuł album, gdzie znajdowały się utwory, które wymieniłem wyżej?
"Z gitara wsrod zwierzat"

Awatar użytkownika
lowca_makaronow
Posty: 626
Rejestracja: 30 lis 2006, 8:13

Post autor: lowca_makaronow » 27 sie 2007, 15:55

Dzięki Earl.
Screw You Guys. I'm going home!

xyz
Posty: 25
Rejestracja: 11 cze 2011, 20:33
Lokalizacja: Zamość

Re: Big Cyc

Post autor: xyz » 13 sty 2012, 16:55

Jedno Big Cyc-owi trzeba oddać- ich muzyka cholernie wpada w ucho, teksty są chwytliwe. :mrgreen:

Necroposting! Bs69

Melomaniak
Posty: 135
Rejestracja: 19 gru 2012, 15:13
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Re: Big Cyc

Post autor: Melomaniak » 09 gru 2015, 8:16

Zachęcam do wysłuchania wywiadu z zespołem Big Cyc
RADIO ŚWIDNIK
http://www.radio.swidnik.net

ODPOWIEDZ