Strona 1 z 35

Schematy połączeń

: 07 paź 2006, 1:12
autor: Rlyeh
A więc - tak - ludzie bardziej zorientowani zauważyli na pewno, że jest to taki sam temat, jak na Audiofazie. Cóż, jego obecność na takim forum jak to jest obowiązkowa. Proszę więc o podpięcie/przyklejenie tego tematu.

Dając innym możliwość nabicia sobie posta, od siebie dam taki sam link, jaki wrzuciłem na forum Dźwięku:

http://www.seymourduncan.com/support/wiring-diagrams/


Prosim' o następne.

[edit]

Nie dałeś ludziom szansy na nabicie sobie posta ;]

: 07 paź 2006, 7:43
autor: Pi-Vo
Tu jest dużo więcej ,szczególnie Ibaneza
http://tremolo.elektroda.net/tematykanf ... Przystawki

Na www.dimarzio.com też nie brakuje schematów i są do każdego pickupa wszelkie zalecane konfiguracje ,np.
http://www.dimarzio.com/media/diagrams/4Conductor.pdf

Na stronie np. Cort'a jest schemat do każdej gitary ,np. tu
http://www.cort.co.kr/english/products/ ... uct_id=130
wystarczy kliknąć na przetwornik pod zdjęciem gitary i mamy schemat który tak na marginesie nie różni się od Ibanezów RG i podobnych.

Nasz rodzimy producent tez nie żałuje schematów
http://www.mayones.pl/out.html?name=May ... %F1&from=1
podobnie jak większość producentów.

Tu EMG podaje swoje schematy
http://www.emginc.com/support.asp ,np.
http://www.emginc.com/downloads/wiringd ... -40-45.pdf

Tu jak "odrutować" pickupy w Stracie
http://www.christianmusicweb.com/Guitar_wiring.html z opisami.

W ogóle pełno tego w sieci

: 09 paź 2006, 13:42
autor: Paweł
Na prośbę użytkownika przykleiłem temat. Nie będzie zainteresowania to spadnie

: 09 lis 2006, 19:26
autor: wilq
To jest to czego szukałem! dzięki chłopaki :D

P.S.
a co powiecie o tym:
http://www.nealmoser.com/Bichwiringdiagram.htm

Pozdro :wink:

: 10 lis 2006, 18:28
autor: slowik
To ja dorzucę jeszcze dwa, które kiedyś znalazłem:
Sklep z informacjami o nietypowych "wiringach"
http://www.guitarelectronics.com/

Głuchy Eddie (swoją drogą niezły bluesman)
http://www.deaf-eddie.net/

: 10 lis 2006, 19:12
autor: Pi-Vo
Paweł pisze:Na prośbę użytkownika przykleiłem temat. Nie będzie zainteresowania to spadnie
Niech temat nie spada nawet jeśli nikt już tu nic nie dorzuci bo pytań o połączenia w gitarze jest mnóstwo i to co już jest wyjaśnia wiele.To taka moja skromna sugestia......Niech nie spada ,szkoda że załączników nie można tu dodawać bo bym wrzucił schematy które mam (pewnie kilka setek ,nie liczyłem) bo linki nie są wieczne ,kiedyś mogą stać się nieaktywne.

: 14 lis 2006, 15:54
autor: badboy7
ja mogę polecić ten link,od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem tego sprzętu :D
http://merlinpickups.com/Hellfireinstr.jpg

: 23 lis 2006, 20:50
autor: eldoopa
ja mam pytanko bo mam humbackera w zasadzie ze smietnika. Problem w tym ze wychodzą z niego dwa przewody, w każdym czerwony i biały kabelek. Jak to podłaczyć???

: 23 lis 2006, 21:02
autor: Pi-Vo
Takie same kolory oznaczają te same wyprowadzenie cewek ,np. czerwony początek ,biały koniec albo odwrotnie.Żeby humbucker pracował w typowym połączeniu (cewki szeregowo w przeciwfazie) trzeba połączyć końce albo początki razem ,pozostałe do masy jeden ,drugi wyjście do potencjometra (przełącznika).Gdyby okazało się że nie brzmi jak humbucker i zbiera przydźwięk podłączenie jednej cewki trzeba odwrócić.

: 24 lis 2006, 11:13
autor: eldoopa
ale z niego nie ma wyjscia na mase.Są tylko 2 białem i 2 czerwone kabelki. I w sumie średnio to działa jak sie je połączy

: 24 lis 2006, 16:44
autor: wilq
Wiecie co chłopaki to się trochę off topic robi. Zostawmy ten temat do samych linków ze schematami a wszelakie pytania dawajcie jako nowy temat. Innymi słowy nie postujcie tu swoich pytań jedynie linki tak bedzie przejrzyściej.

Pozdro :wink:

: 27 gru 2006, 12:40
autor: niebieskid2
Ja ze swojej strony dorzucę link do schematów wszystkich IBANEZów z lat 1994-2005.

http://ibanez.com/wiring/

w sumie to są tam również schematy połączeń do basów, więc jakby kto szukał tam też znajdzie w oddzielnej sekcji.

: 05 sty 2007, 3:47
autor: Umulamahri
wilq, to zalezy jeszcze czy ten pot jest "no load"

jesli ta odp wyglada "bez sensu..." to take a look

: 15 sty 2007, 11:43
autor: wilq
Pomyślałem że może się to komuś przydać
Obrazek

Edit: pomerdałem czarny z zielonym powinno być odwrotnie
Pozdro

: 16 sty 2007, 12:34
autor: Jareth
Pozwolę sobie reprezentować laików (jeżeli chodzi o git. elektryczne itd. :)) Można prosić o dobre linki do stron z zasadami działania elektroniki w gitarze, co do czego, dlaczego itd...? Tzn. - dla osób które nie miały z tematem styczności - szeregowe przeciwfazy i tym podobne niewiele mówią... Ot, pomóżcie się dokształcić... :)